خرید لباس کودک
نوشته شده توسط : ipooshak

یکی از نکته هایی که هنگام خرید لباس کودکان باید رعایت شوند این است که حتما باید این لباس ها راحت به تن روند و بالعکس از تن خارج شوند. هنگام خرید لباس کودک نکته های زیادی وجود دارد که باید حتما به آن ها دقت کنید. 

در این مقاله ما شما را راهنمایی خواهیم کرد تا هنگام خرید لباس کودک دیگر به مشکل نخورید. در ادامه با ما همراه باشید.

نکات مهم هنگام خرید لباس برای کودک

هنگام خرید لباس برای کودکان نیاز می باشد به یک سری از نکات دقت کنید و فقط ظاهر زیبا هنگام خرید لباس برایتان مهم نباشد. تعدادی از این نکات را با هم بررسی خواهیم کرد:

  • هنگام خرید لباس به سایز لباس دقت کنید.

مهم ترین نکته ای که هنگام خرید لباس باید بلد باشید سایزبندی لباس کودکان است. اگر برای سایز لباس دچار شک شده اید بهتر است سایز بزرگ تر را بخرید. 

اگر مقداری لباس بزرگ تر باشد به راحتی می توانید آستین و یا پاچه های شلوار آن را تا بزنید. از طرفی چون بچه ها در حال رشد هستند به زودی لباس اندازه شان می شود.

  • هنگام خرید لباس به جنس پارچه دقت کنید.

یادتان باشد لباس کودکان به ویژه نوزادان باید حتما از جنس پارچه های نرم باشد. این موضوع به دلیل این که نوزادان پوست بسیار حساسی دارند قابل اهمیت میباشد پس هنگام خرید لباس به آن دقت کنید.

پارچه های ارگانیک نرم ترین پارچه در بازار می باشد اما متاسفانه از سایر پارچه ها بسیار گران تر است.

  • هنگام خرید لباس برای کودک برچسب ها را بررسی کنید.

زمانی که برای کودکتان به خرید لباس میروید به لباس هایی که به وسیله یک برچسب داخل لباس مشخصات آن را یادداشت کرده اند بسیار توجه کنید. این برچسب ها امکان دارد پوست نوزاد را قرمز کند و پوست حساسیت نشان دهد. بهتر است برچسب ها را جوری که تیز نشوند قیچی کنید.

  • شکل به تن کردن لباس را حتما در نظر بگیرید.

همانطور که میدانید پوشاندن لباس نوزاد کار سختی نیست اما شما حتما باید هنگام خرید لباس به این که چه قدر لباس راحت یا سخت تن نوزادمان می رود دقت کنیم.

سعی کنید به سمت لباس هایی بروید که دکمه های آهن ربایی داشته باشند تا مشکلی به وجود نیاید.

تیشرت یکی از پوشش های دوست داشتنی در بین افراد به خصوص بانوان می باشد و هیچ استایل تابستانی امکان ندارد بدون تیشرت ای زیبا همراه باشد.

هرچه در مد به جلو تر میرویم تیشرت جایگاه محکم تری پیدا می کند و بانوان بیشتر خواستار آن در استایل روزانه خود می شوند. ما در ادامه نقش تیشرت در استایل بانوان را با شما بررسی خواهیم کرد.

همه ی بانوان باید در بین لباس های خود در کمد حتما یک تیشرت ساده سفید داشته باشند، زیرا بسیار آسان با هر لباس و اکسسوری قابل ست کردن می باشد و ظاهری مرتب و زیبا به شما خواهد داد.

اگر می خواهید تیشرت سفید را برای زیر مانتو استفاده کنید بهتر است از مانتویی با طرح های زیبا استفاده کنید و سمت مانتوهایی ساده نروید، می توانید با انتخاب مانتویی بلند و خوش دوخت به همراه شلواری آزاد و راحت اما در طیف رنگی مخالف یک استایل زیبا و تابستانه داشته باشید.

برای کامل کردن این است کافی است از کتونی های تخت و صندل های رنگی استفاده کنید.

می توانید به جای مانتو از پیراهن مردانه استفاده کنید و دکمه های آن را باز بزارید اما یادتان نرد و از شلوار جین جذب برای این استایل استفاده کنید و با کمربند ست خود را کامل نمایید.

در این سبک استایل بهتر است از اکسسوری هایی نزدیک به رنگ سفید و روشن استفاده کنید تا بیش تر تابستانی بودن لباستان را نشان دهید.

شما حتی می توانید از یک مانتوی کوتاه تابستانه به جنس جین استفاده کنید اما اگر خواستید خاص تر به نظر برسید و مثل بقیه از شلوار جین استفاده نکنید؛ دامن جین برای شما گزینه بسیار مناسبی می باشد. همانطور که در بالا گفتیم شما می تونید فقط با داشتن یک تیشرت T-shirt ساده استایل های بسیار متنوعی برای مکان های مختلفی داشته باشید و فقط کافی است بدانید آن را چگونه ست نمایید، پس ما به شما پیشنهاد می کنیم برای ست کردن تیشرت و نکاتی که باید در انتخاب تیشرت بدانید به سایت ایران پوشاک مراجعه نمایید.







:: برچسب‌ها: خرید لباس ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: